Η κοινωνία, οι καταναλωτές, ο κόσμος της εργασίας παρακολουθούν άναυδοι την αύξηση του πληθωρισμού και του δείκτη τιμών καταναλωτή στη χώρα μας, συμπαρασύροντας τις τιμές στην πλειονότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών. Από την άλλη μεριά, βασικές καταναλωτικές ανάγκες καλύπτονται πλέον με τεράστια δυσκολία από το μέσο  νοικοκυριό, αφού, οι μεταβολές τιμών είναι τεράστιες. […]

Το Nutriscore αλλάζει, αλλά τα προβλήματα παραμένουν: το σύστημα παραπλανά τους καταναλωτές Η Επιστημονική Επιτροπή Nutriscore αναθεώρησε πρόσφατα τον αλγόριθμο για μια σειρά από κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των φυτικών ελαίων, αλλά απέτυχε να εξασφαλίσει τεκμηριωμένες επιλογές για πιο υγιεινά προϊόντα. Ως εκ τούτου, η δυνατότητα υιοθέτησης του Nutriscore ως εναρμονισμένου μοντέλου σήμανσης στο μπροστινό μέρος της […]

Στο πλαίσιο του έργου ECO πραγματοποιείται καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών για την διπλή ποιότητα προϊόντων η οποία στοχεύει στον περιορισμό των πρακτικών διπλής ποιότητας στα τρόφιμα, στην ενίσχυση των οργανώσεων καταναλωτών στην ΕΕ και στην ενίσχυση της ικανότητας των οργανώσεων καταναλωτών να ελέγχουν προϊόντα τροφίμων για διπλή ποιότητα, […]

Στο πλαίσιο του έργου SIGN πραγματοποιείται καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό: 1) τον εντοπισμό και την αποδόμηση αρνητικών στάσεων απέναντι στα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας 2) την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών – ιδίως των νέων – σχετικά με τους λόγους προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας 3) την ενδυνάμωση των καταναλωτών να κάνουν τις σωστές επιλογές, ειδικά […]

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημιουργούνται υποθέσεις “cases” οι οποίες αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και περιλαμβάνουν καταναλωτικά προβλήματα, αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές σε ευσύνοπτο και κατανοητό κείμενο, με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν και να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημιουργούνται υποθέσεις “cases” οι οποίες αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη μορφή ερωτήσεων-απαντήσεων και σκοπό έχουν να ευαισθητοποιήσουν και να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους με εύκολο και ευσύνοπτο τρόπο

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημοσιεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, δελτία τύπου με χρήσιμες πληροφορίες για τον νέο Πτωχευτικό Κώδικα που ετέθη σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2021. 

Η χώρα μας μετά τη βαθιά οικονομική κρίση βρίσκεται αντιμέτωπη με την κρίση που προκαλεί η πανδημία του Covid-19, τα αποτελέσματα της οποίας είναι ήδη εμφανή σε χιλιάδες εργαζόμενους – καταναλωτές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ σε συνεργασία με τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ), και […]

Την άμεση και έμπρακτη στήριξη των εργαζομένων στον Τουρισμό και Επισιτισμό ζητούν η Πανελλήνια Ομοσπονδία των Εργαζομένων στον Τουρισμό και τον Επισιτισμό (ΠΟΕΕΤ)  και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) από τα Πιστωτικά Ιδρύματα, τις ΔΕΚΟ, τις Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας. Η χώρα μας μετά τη βαθειά οικονομική κρίση βρίσκεται αντιμέτωπη […]

1 2