App Traveler Rights GR

 

Η εφαρμογή κινητών τηλεφώνων Traveler Rights GR της Ε.Ε.Κ.Ε. αποτελεί ένα δωρεάν χρήσιμο εργαλείο για Έλληνες και ξένους τουρίστες στην Ελλάδα :

Είναι διαθέσιμο από το Appstore (iOS) και το Playstore (android) και περιλαμβάνει:

  • Πλήρη κατάλογο στοιχείων επικοινωνίας των απαραίτητων τουριστικών υπηρεσιών όπως, αεροδρόμια, λιμάνια, πρεσβείες κ.λπ.
  • Απλή και κατανοητή ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματά του ταξιδιώτη-καταναλωτή.
  • Δυνατότητα άμεσης υποβολής καταγγελίας σε περίπτωση που παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.

Το mobile application Traveler Rights GR κάνει το ταξίδι σας…εύκολη υπόθεση!

Traveler Rights…app to you!

 

Παρουσίαση app

Κατεβάστε τη τρέχουσα Νομοθεσία αλλά και τις Πηγές μας από  εδώ.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

FAQ

Τι είναι το Traveler Rights GR app;

Το application Traveler Rights GR της Ε.Ε.Κ.Ε. αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για Έλληνες και ξένους τουρίστες στην Ελλάδα. Παρουσιάζει απλά και κατανοητά τα σημαντικότερα δικαιώματα των ταξιδιωτών, παρέχει πρόσβαση σε χρήσιμες τηλεφωνικές επαφές και προσφέρει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας και υποστήριξης

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Γιατί να αποκτήσω το mobile application Traveler Rights GR;

  • Κάνει το ταξίδι στην Ελλάδα εύκολη υπόθεση
  • Ενημερώνει απλά και κατανοητά για τα δικαιώματά του ταξιδιώτη-καταναλωτή
  • Δίνει τη δυνατότητα άμεσης υποστήριξης σε περίπτωση που παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα
  • Περιλαμβάνει κατάλογο στοιχείων επικοινωνίας τουριστικών υπηρεσιών απαραίτητων για τον ταξιδιώτη, όπως, αεροδρόμια, λιμάνια, πρεσβείες κ.λπ.
Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Τι πληροφορίες λαμβάνω μέσω του app;

Το app παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών – καταναλωτών κατά τη μεταφορά τους στη χώρα (ταξίδια με αεροπλάνο-πλοίο-τρένο-λεωφορείο) αλλά και κατά τη διαμονή τους (διαμονή σε ξενοδοχεία-διατροφή-αγορές-μετακίνηση με ταξί κ.λπ.) καθώς επίσης και χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές. Θα βρείτε επίσης κατάλογο χρήσιμων τηλεφώνων (αεροδρόμια, λιμάνια, πρεσβείες κ.λπ.) . Ταυτόχρονα περιλαμβάνει και πολλές ακόμα χρήσιμες λειτουργίες.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Ποιες άλλες λειτουργίες παρέχει το app;

Το Traveler Rights GR εκτός από πλήρη και κατανοητή ενημέρωση των ταξιδιωτών για τα δικαιώματά τους και κατάλογο χρήσιμων τηλεφώνων, προσφέρει και άλλες σημαντικές λειτουργίες για τον ταξιδιώτη. Συγκεκριμένα, μέσω του app οι ταξιδιώτες μπορούν να αποστείλουν άμεσα μήνυμα S.O.S. με ταυτόχρονη αποστολή των συντεταγμένων της τοποθεσίας τους, σε περίπτωση που βρίσκονται σε κίνδυνο, μπορούν να υποβάλουν κάποιο ερώτημα ή καταγγελία σε περίπτωση που δεν κατάφεραν να επιλύσουν ένα πρόβλημα μόνοι τους και να γίνουν μέλη της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Ποιες συσκευές Smartphone Υποστηρίζονται από το App

Το app υποστηρίζεται από συσκευές Android και IOS

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Πως μπορώ να «κατεβάσω» το Traveler Rights GR App;

Εάν έχετε Android Smartphone μπορείτε να το κατεβάσετε από το Play Store ενώ εάν έχετε iPhone από το App Store κάνοντας μία απλή αναζήτηση το «Traveler Rights GR»

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Τι τηλέφωνα μπορώ να βρω;

Στο app, θα βρείτε τηλεφωνικούς αριθμούς τουριστικών υπηρεσιών (αεροδρόμια, ΚΤΕΛ, λιμεναρχεία, σταθμοί τρένων, Πρεσβείες, Τουριστική Αστυνομία, τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης) τους οποίους μπορείτε να καλείτε αυτόματα.Εκτός των τηλεφωνικών αριθμών υπάρχουν και άλλα στοιχεία όπως διευθύνσεις, websites και e-mail

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Έχει κάποιο κόστος η απόκτηση του Traveler Rights GR App;

Όχι. Το Traveler Rights GR App εγκαθίσταται δωρεάν.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Ποιες είναι αναλυτικά οι πληροφορίες που μπορώ να αναζητήσω στο app;

Μέσω του app μπορείτε πληροφορηθείτε τα δικαιώματα κατά τη μεταφορά σας στη χώρα (ταξίδια με αεροπλάνο-πλοίο-τρένο-λεωφορείο)  αλλά και κατά τη διαμονή σας (διαμονή σε ξενοδοχεία-διατροφή-αγορές-μετακίνηση με ταξί κ.λπ.) καθώς επίσης και χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές. Θα βρείτε επίσης κατάλογο χρήσιμων τηλεφώνων.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Σε πόσες γλώσσες έχει σχεδιαστεί?

Το app είναι σχεδιασμένο σε δύο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Είναι άμεσα αντιληπτές οι πληροφορίες από κάθε καταναλωτή;

Τα δικαιώματα με βάση τη νομοθεσία, παρουσιάζονται με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε η γνώση να είναι προσιτή από κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Είναι απαραίτητο να είμαι συνδεδεμένος στο Internet για να χρησιμοποιήσω το app;

Οι πληροφορίες του app είναι προσβάσιμες και όταν είστε εκτός δικτύου. Για κάποιες λειτουργίες όμως, όπως η αποστολή ερωτήματος ή μηνύματος SOS, απαιτείται η σύνδεση της συσκευής σας στο Internet.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με έναν προμηθευτή- μία εταιρεία, μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μία από σημαντικότερες λειτουργίες του app είναι η άμεση επαφή μαζί μας. Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να βρείτε λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μπορείτε να πλοηγηθείτε στη λειτουργία «Καταγγελίες»  και να επικοινωνείτε μαζί μας, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα, όπου μπορείτε να περιγράψετε το πρόβλημά σας. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Η αποστολή καταγγελίας έχει κάποιο κόστος;

Η αποστολή ενός ερωτήματος και η απάντηση του δεν επισύρει κάποιο κόστος. Σε περίπτωση όμως που η καταγγελία σας χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση, διαχείριση από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας και διαβίβαση σε αρμόδιους φορείς,  θα πρέπει  να εγγραφείτε ως μέλη και να καταβάλετε τη συμβολική, μηνιαία εισφορά σας.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Γιατί να γίνω μέλος στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Τα μέλη της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:

  • Ενημερώνονται για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως καταναλωτές
  • Πληροφορούνται για κάθε εξέλιξη σε καταναλωτικά ζητήματα
  • Έχουν νομική υποστήριξη στο διακανονισμό των οφειλών τους με τις Τράπεζες
  • Υποβάλλουν αναφορές και καταγγελίες για κάθε παραπλανητική και καταχρηστική πρακτική των προμηθευτών
  • Απευθύνονται στην ΕΕΚΕ για να επιλύσουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις καθημερινές τους συναλλαγές
Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Υπάρχει κάποια οικονομική επιβάρυνση στην αίτηση μέλους;

Ναι.  Η εγγραφή νέου μέλους ή η ανανέωση της συνδρομής, καθορίζεται ως εξής:

  • Εγγραφή νέου μέλους : τρία ευρώ (3,00€)
  • Μηνιαία συνδρομή μέλους: ένα ευρώ (1,00€)
  • Συνολική ετήσια συνδρομή νέου μέλους: δεκαπέντε ευρώ (15,00€)
  • Συνολική ετήσια ανανέωση συνδρομής : δώδεκα ευρώ (12,00€)
Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τη συνδρομή μου;

Η εγγραφή ή η συνδρομή μπορεί να κατατεθεί στον ακόλουθο λογαριασμό:

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • ΙΒΑΝ: GR240 110 118 00000 118 296 038 90
  • SWITCH CODE: ETHNGRAA

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης, ώστε να εκδώσουμε και να σας αποστείλουμε τη σχετική απόδειξη.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Εάν υποβάλω αίτηση μέλους και μετά αλλάξω γνώμη, μπορώ να διαγραφώ;

Ναι. Μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή, με την αποστολή αιτήματος διαγραφής από μέλος της Ε.Ε.Κ.Ε.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Τι είναι το μήνυμα SOS και πώς λειτουργεί?

Η εφαρμογή, σας δίνει τη δυνατότητα να αποστείλετε άμεσα μήνυμα S.O.S, με ταυτόχρονη αποστολή των συντεταγμένων της τοποθεσίας σας, σε περίπτωση που βρίσκεστε σε κίνδυνο ή κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Υπάρχει ήδη πρότυπο μήνυμα, για ταχεία αποστολή και εξοικονόμηση χρόνου. Προκειμένου ο παραλήπτης να λάβει τις συντεταγμένες σας, ενεργοποιείστε τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας και την υπηρεσία τοποθεσίας

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που καταχωρώ προκειμένου να εγγραφώ ως μέλος ή να υποβάλω καταγγελία;

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών, επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα  μόνο στο βαθμό που είναι απαραίτητο για την εξυπηρέτησή σας και για την ορθή διαχείριση των καταγγελιών  (τήρηση αρχείου μελών και αρχείου καταγγελιών, επικοινωνία με τα μέλη όταν είναι απαραίτητο), τηρώντας τη σχετική νομοθεσία και σεβόμενη την αρχή προστασίας της προσωπικότητας και της ιδιωτικής ζωής. Δε μεταβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους, χωρίς τη δική σας συγκατάθεση. Πριν διαβιβάσει καταγγελίες σε τρίτους αποδέκτες, θέτει ως προϋπόθεση την έγγραφη εξουσιοδότησή σας

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone