Καμπάνιες 2015

1η Καμπάνια : «Έλα στη θέση τους»

Η καμπάνια «Έλα στη θέση τους» αφορά την εταιρεία COCA COLA 3Ε. Η εν λόγω εταιρεία
έχει προχωρήσει σε κλείσιμο κρίσιμων τοπικών εγκαταστάσεων ανά την Ελλάδα, διακοπή
δραστηριοτήτων, περικοπές εκατοντάδων θέσεων εργασίας, με αποτέλεσμα την κλιμακούμενη
ένταση εταιρίας και εργαζομένων. Οι αποφάσεις αυτές έχουν οδηγήσει στην ανεργία και την
οικονομική ανέχεια εκατοντάδες εργαζόμενους και τις οικογένειές τους. Οι συνδιοργανωτές
μεταξύ των οποίων και η ΕΕΚΕ -της μαζικής διαμαρτυρίας και υπογράφοντες το παρόν
ψήφισμα, απαιτούμε από τη διοίκηση της εταιρίας να πάρει πίσω τις αντικοινωνικές και
εκβιαστικές αποφάσεις της. Η διαμαρτυρία μας διεξάγεται διαδικτυακά μέσα από την
ανεξάρτητη ιστοσελίδα διεξαγωγής ηλεκτρονικών ψηφοφοριών, με την επωνυμία “ΕΛΑ ΣΤΗ
ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ” στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.elastithesitous.gr.

 

2η Καμπάνια: Έκπτωση 50% για τα παιδιά 6-12 ετών σε όλα τα δρομολόγια των
ΚΤΕΛ σε όλους τους Νομούς Άμεσα!

Τον Δεκέμβριο του 2014 και ενόψει των μετακινήσεων των καταναλωτών κατά την περίοδο
των Χριστουγέννων διαπιστώνεται ύστερα από διαμαρτυρίες καταναλωτών που απευθύνονται
στην Ένωσή μας, ότι στη μετακίνηση με τα ΚΤΕΛ, η οποία είναι ένας από τους πιο
διαδεδομένους τρόπους μετακίνησης, ειδικά, στην περίοδο της κρίσης που διανύουμε, δεν
παρέχεται έκπτωση στη μετακίνηση των παιδιών. Ξεκινά άμεσα τηλεφωνική έρευνα σε όλα τα
ΚΤΕΛ της Ελλάδας, προκειμένου να διερευνηθεί εάν πραγματοποιείται έκπτωση στη
μετακίνηση των παιδιών ηλικίας 6-12 ετών. Την 24/12/2014 ξεκινά αλληλογραφία με όλα τα
ΚΤΕΛ, σε κάθε νομό της χώρας και συνεχίζεται έως τους πρώτους μήνες του 2015.
Από την τηλεφωνική έρευνα, διαπιστώνεται ότι ορισμένα ΚΤΕΛ παρέχουν έκπτωση στα παιδιά
και παράλληλα, αυτά τα ίδια ΚΤΕΛ μπορεί να παρέχουν έκπτωση σε συγκεκριμένες διαδρομές
ή να μην παρέχουν καθόλου έκπτωση. Η αλληλογραφία συνεχίστηκε έως τους πρώτους μήνες
του 2015 και ελήφθησαν θετικές αποκρίσεις από τα ΚΤΕΛ.

 

3 η Καμπάνια: Ενημέρωση και καθοδήγηση προς τους δανειολήπτες δανείων σε
ελβετικό φράγκο.

Οι δανειολήπτες έλαβαν κατόπιν προτροπής των τραπεζών δάνεια σε ελβετικό φράγκο μεταξύ
της χρονικής περιόδου 2006-2009, πλην όμως βρέθηκαν εγκλωβισμένοι, καθώς όσο και αν
καταβάλλουν τις διαρκώς αυξανόμενες μηνιαίες δόσεις τους, το κεφάλαιό τους όχι μόνον δεν
μειώνεται, αλλά αυξάνεται λόγω της δυσμενούς συναλλαγματικής μεταβολής της ισοτιμίας
Ελβετικού Φράγκου-Ευρώ, λόγος για τον οποίο οι δανειολήπτες ενημερώνονται για τις
δυνατότητές τους να στραφούν δικαστικά κατά της δανείστριας τράπεζας και να περιορίσουν
την οφειλή τους, αλλά τους παρέχεται και κάθε δυνατή συμβουλευτική στήριξη σε περίπτωση
που επιθυμούν να συνάψουν την οιαδήποτε ρύθμιση. Την καμπάνια συνοδεύει ηλεκτρονικό
ψήφισμα στην ιστοσελίδα της ΕΕΚΕ για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο.

 

4 η Καμπάνια: Ενημέρωση και καθοδήγηση προς τους αγοραστές μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων

Μετά τις αποκαλύψεις του περιοδικού auto-Τρίτη ότι η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα
αυτοκίνητα που εισάγονται από το εξωτερικό και κυρίως από την Γερμανία καθώς και από
αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing, στα οποία το κοντέρ του
αυτοκινήτου γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα, ενώ στην πραγματικότητα τα οχήματα αυτά έχουν
υποστεί «γύρισμα» των χιλιομέτρων, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, εφιστά
την προσοχή του καταναλωτικού κοινού στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και
πραγματοποιεί δράση ενημέρωσης και προστασίας του καταναλωτικού κοινού.

Explore
Drag