Καμπάνιες 2022

Α) Ενημέρωση των καταναλωτών για ρύθμιση των οφειλών

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημοσιεύονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους 2022 και σε τακτά χρονικά διαστήματα, δελτία τύπου με χρήσιμες πληροφορίες για τον νέο Πτωχευτικό Κώδικα που ετέθη σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2021. Η πληροφόρηση διαχέεται επίσης

 

Β) Καμπάνια  Nutriscore

Κατά το 2022, πραγματοποιείται καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών για το σύστημα Nutriscore. Πρόκειται για ετικέτα τροφίμων που αποδίδει διατροφικές βαθμολογίες σε προϊόντα τροφίμων από το Α (πιο ευνοϊκό) έως το Ε (λιγότερο ευνοϊκό), έχει πρόσφατα αναθεωρήσει τον αλγόριθμό του για μια σειρά από κατηγορίες. Με αυτή την κίνηση, η Επιστημονική Επιτροπή Nutriscore προσπάθησε να διορθώσει ορισμένες από τις ελλείψεις του συστήματος, ιδιαίτερα την προηγούμενη αδιαφορία για ορισμένα διατροφικά χαρακτηριστικά, όπως η παρουσία ακόρεστων λιπαρών και άλλων θρεπτικών συστατικών που αναγνωρίζονται για τα αποδεδειγμένα οφέλη τους σε μια υγιεινή διατροφή. Δεν κατάφερε όμως να αντιμετωπίσει τα υπάρχοντα προβλήματα.

Το SAFE διεξήγαγε μια εις βάθος ανάλυση του Nutriscore και των επιπτώσεών του στην επιλογή των καταναλωτών και δημοσίευσε τα ευρήματά του στην έκθεση «(Mis)Understanding Nutriscore – Ανάλυση των ελλείψεων του αλγορίθμου». Η έκθεση επισημαίνει ανησυχητικές αποκλίσεις μεταξύ των αποτελεσμάτων του Nutriscore και άλλων συστημάτων επισήμανσης για τα ίδια προϊόντα, καθώς και ασυνέπειες, κενά και ελαττώματα που καθιστούν το σύστημα ανεπαρκές για να καθοδηγήσει σωστά τους καταναλωτές προς πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων.

 

Γ) Καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:  Ακρίβεια και Κερδοσκοπία

Στο πλαίσιο της καμπάνιας αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα, δελτία τύπου και παρεμβάσεις της ΕΕΚΕ στα θέματα της ακρίβειας και της κερδοσκοπίας

Δ) Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Στο πλαίσιο του έργου SIGN πραγματοποιείται καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό:

1) τον εντοπισμό και την αποδόμηση αρνητικών στάσεων απέναντι στα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

2) την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών – ιδίως των νέων – σχετικά με τους λόγους προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας

3) την ενδυνάμωση των καταναλωτών να κάνουν τις σωστές επιλογές, ειδικά όταν αγοράζουν ψηφιακά προϊόντα

Ε) Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τη Νόμιμη και Εμπορική Εγγύηση αγαθών Εγγύηση αγαθών

Στο πλαίσιο της έρευνας για τη Νόμιμη και Εμπορική Εγγύηση αγαθών Εγγύηση αγαθών πραγματοποιείται καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών για τη Νόμιμη και Εμπορική Εγγύηση αγαθών η οποία στοχεύει στην ενημέρωση των καταναλωτών για την αναγνώριση των διαφορών μεταξύ Νόμιμης και Εμπορικής Εγγύησης και την αντιμετώπιση των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.

Explore
Drag