Κατά το έτος 2021 πραγματοποιήθηκαν τρεις (3) διαδικτυακές καμπάνιες:
Α) Ενημέρωση των καταναλωτών για τη ρύθμιση των οφειλών και το νεό νομικό πλαίσιο
Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημοσιεύονται καθ όλη τη διάρκεια του έτους 2021 και σε τακτά χρονικά διαστήματα, δελτία τύπου με χρήσιμες πληροφορίες για τον νέο Πτωχευτικό Κώδικα που ετέθη σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2021. Η πληροφόρηση διαχέεται επίσης
Β) Καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Ρωτάτε –Απαντάμε
Στο πλαίσο της καμπάνιας δημιουργούνται κινούμενες εικόνες (.gifs) οι οποίες αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη μορφή ερωτήσεων-απαντήσεων και σκοπό έχουν να ευασθητοποιοήσουν και να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους
Γ) Καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Σπάμε τους Μύθους
Στο πλαίσο της καμπάνιας δημιουργούνται εικόνες δημιουργούνται κινούμενες εικόνες (.gifs) οι οποίες αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιλαμβάνουν καταναλωτικά προβλήματα, αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές (case studies) σε ευσύνοπτο και κατανοητό κείμενο, με σκοπό να ευασθητοποιήσουν και να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους.
Δ) Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Στο πλαίσιο του έργου SIGN πραγματοποιείται καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό:
1) τον εντοπισμό και την αποδόμηση αρνητικών στάσεων απέναντι στα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
2) την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών – ιδίως των νέων – σχετικά με τους λόγους προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας
3) την ενδυνάμωση των καταναλωτών να κάνουν τις σωστές επιλογές, ειδικά όταν αγοράζουν ψηφιακά προϊόντα
Ε) Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τη διπλή ποιότητα τροφίμων
Στο πλαίσιο του έργου ECO πραγματοποιείται καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών για την διπλή ποιότητα προϊόντων η οποία στοχεύει στον περιορισμό των πρακτικών διπλής ποιότητας στα τρόφιμα, στην ενίσχυση των οργανώσεων καταναλωτών στην ΕΕ και στην ενίσχυση της ικανότητας των οργανώσεων καταναλωτών να ελέγχουν προϊόντα τροφίμων για διπλή ποιότητα, να διαδίδουν αποτελέσματα δοκιμών και να εντοπίζουν και να αναφέρουν πιθανές αθέμιτες πρακτικές.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Μέσω της δράσης αυτής η EEKE ενημερώνει τους καταναλωτές σε θέματα που αφορούν τη στάση τους σε συγκεκριμένες περιόδους του έτους (Χριστούγεννα, Πάσχα, Εκπτώσεις, Ημέρα Καταναλωτή, κλπ). Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ζήτημα της άρνησης λήψης υπηρεσιών και διενέργειας αγορών από ανασφάλιστο προσωπικό και στην υιοθέτηση συλλογικών καταναλωτικών συμπεριφορών με άξονα τους συλλογικούς φορείς. Επίσης, υποδεικνύονται οι κατά περίπτωση τρόποι μείωσης του κόστους διαβίωσης δίχως μείωση της ποιότητας διαβίωσης. Η δράση περιλαμβάνει ηλεκτρονική διανομή φυλλαδίων στους καταναλωτές από τα Παραρτήματα της ΕΕΚΕ και ηλεκτρονική αποστολή τους προς αναπαραγωγή στα ΜΜΕ.