
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου που έλαβε χώρα στις 5 Ιουνίου, την πληρέστερη Καλοκαιρινή Καμπάνια για την Προστασία – Ενημέρωση και Υποστήριξη Ελλήνων και Ξένων Ταξιδιωτών στην Ελλάδα. Στη συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκε:
- Η καινοτόμα εφαρμογή κινητών τηλεφώνων «Traveler Rights GR»:
Η δωρεάν εφαρμογή κινητών τηλεφώνων για Android & IOS, ενημερώνει με κατανοητό τρόπο τους Ταξιδιώτες στην Ελλάδα για τα δικαιώματα τους, ενώ τους προσφέρει και έναν πλήρη κατάλογο στοιχείων επικοινωνίας των απαραίτητων τουριστικών υπηρεσιών.
Μία από τις βασικές λειτουργίες της εφαρμογής είναι η αποστολή Μηνύματος Έκτακτης Ανάγκης, με την αναγνώριση της τοποθεσίας του χρήστη (GPS Tracking).
Τέλος, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, δηλώνει παρούσα να συνδράμει τους Ταξιδιώτες σε οποιοδήποτε καταναλωτικό πρόβλημα προκύψει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, με τη λειτουργία της Άμεσης Υποβολής Παραπόνου-Καταγγελίας.
- Η Διαδικτυακή Εφαρμογή «Το Αλφαβητάρι του Ταξιδιώτη»:
Η Διαδικτυακή εφαρμογή για tablet και για Desktop, βοηθά άμεσα τους ταξιδιώτες-καταναλωτές σε προβλήματα που συναντούν συχνά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, δίνοντάς τους τις απαντήσεις που αναζητούν με απλό και κατανοητό τρόπο.
- Ο Έντυπος «Οδηγός Ταξιδιωτών» :
Ο χρήσιμος οδηγός για κάθε ταξιδιώτη, που θέλει να έχει πάντα μαζί του τη λύση, διανέμεται δωρεάν από την ΕΕΚΕ, ενώ θα αποσταλεί και στα κατά τόπους σημαντικότερα τουριστικά σημεία.
- Δράσεις Υποστήριξης και Ενημέρωσης των ΑμεΑ στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες:
Η ΕΕΚΕ, αντιλαμβανόμενη τις ανεπαρκείς υποδομές πρόσβασης στην ενημέρωση, των Ατόμων με Αναπηρία, ανακοίνωσε τη μετατροπή των Ενημερωτικών Οδηγών – «Οδηγός Ταξιδιωτών» & «Το Αλφαβητάρι του Καταναλωτή» σε μέθοδο Braille και σε ηχητική μορφή. Στη διάθεση των ΑμεΑ θα βρίσκονται οι αντίστοιχοι Οδηγοί στις κεντρικές βιβλιοθήκες και ιστοσελίδες των ΑμεΑ, ενώ τέλος ανακοινώθηκε ότι η ιστοσελίδα της ΕΕΚΕ είναι πλέον φιλική και προσβάσιμη σε όλες τις κατηγορίες ΑμεΑ.
1η Καμπάνια: Ενημέρωση και καθοδήγηση προς τους καταναλωτές για την αντιμετώπιση των πλειστηριασμών
Η ΕΕΚΕ πραγματοποιεί από τον Σεπτέμβριο του 2017 καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης των πλειστηριασμών, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τη διενέργεια των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών. Γι’ αυτό το λόγο, καλεί όλους όσους έχουν πρόβλημα με την εξυπηρέτηση του δανείου τους να απευθύνονται στην ΕΕΚΕ, όπου, μια ομάδα από εξειδικευμένους νομικούς, οικονομολόγους και στελέχη της ΕΕΚΕ, παρέχουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις ανά περίπτωση, ώστε οι καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν κάθε νόμιμο μέσο για την υπεράσπιση της περιουσίας τους.
Η εν λόγω καμπάνια θα διαρκέσει τουλάχιστον έως το τέλος του έτους 2018 και σε τακτά χρονικά διαστήματα θα δημοσιεύονται χρήσιμες συμβουλές για όσους βρίσκονται προ των πυλών των πλειστηριασμών.
2η Καμπάνια: Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση των ΑμεΑ
- Πρόσθετες λειτουργίες στην ιστοσελίδα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας για την προσβασιμότητα σε αυτή των ΑμεΑ. Οι λειτουργίες που υλοποιήθηκαν είναι με βάση το πρότυπο WCAG 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines) σύμφωνα με το διεθνή φορέα W.A.I. και αφορούν την προσθήκη της μπάρας «Ευκλείδης» καθώς επίσης και την εγκατάσταση υπηρεσίας μετατροπής κειμένου σε ομιλία.
- Μετατροπή εκδόσεων «Το Αλφαβητάρι του Καταναλωτή» και «Οδηγός Ταξιδιωτών» σε μορφή Braille με τη δωρεάν διάθεση τόμων στις βιβλιοθήκες: Δανειστική Βιβλιοθήκη Ομιλούντων Βιβλίων του Φάρου Τυφλών, στη Βιβλιοθήκη του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών και στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
- Μετατροπή εκδόσεων «Το Αλφαβητάρι του Καταναλωτή» και «Οδηγός Ταξιδιωτών» σε ηχογραφημένα βιβλία ηλεκτρονικής μορφή (CD,DVD,USB).
- Τοποθέτηση ειδικής σήμανσης (Κώδικας Braille) στην είσοδο του κτιρίου και στην κεντρική πόρτα της ΕΕΚΕ.