Καμπάνιες 2013

Κατά το έτος 2013 διοργανώθηκαν και βρίσκονται σε ισχύ τρεις (3) καμπάνιες

 

1η καμπάνια: «Από την Παραγωγή στην Κατανάλωση»

Η Διοίκηση των Τοπικών Παραρτημάτων της Ένωσης σε συνεργασία με τους τοπικούς κοινωνικούς φορείς διοργανώνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους Κοινωνικά Παζάρια με τοπικά αγροτικά προϊόντα.  Με αυτή μας τη δράση, ενισχύουμε και στηρίζουμε τα τοπικά προϊόντα, αφού σε αυτά συμμετέχουν μόνο τοπικοί παραγωγοί με αγροτικά προϊόντα και τοπικές επιχειρήσεις με τοπικά προϊόντα.

Η πρωτοβουλία αυτή στόχο έχει :

  • τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και κατ’ επέκταση τη διασφάλιση της εργασίας των συμπολιτών μας.
  • δίνει πραγματική ανάσα σε κάθε τόπο αλλά και σε όλη τη κοινωνία, η οποία μαστίζεται από την ανεργία και την φτώχεια.
  • δίνει τη δυνατότητα σε όλους να αντιληφθούν ότι οι καταναλωτές ορίζουν τις αγορές και έχουν τη δύναμη να οδηγήσουν τις τιμές προς τα κάτω, αρκεί να αναπτύξουν ένα ισχυρό καταναλωτικό κίνημα.

 Η δράση υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2012-2013 από το Τοπικό Παράρτημα Ναυπακτίας – Δωρίδας με τίτλο Κοινωνικό Φροντιστήριο, σε συνεργασία με την Α΄ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας. Στο Κοινωνικό Φροντιστήριο φοιτούν 80 μαθητές Γυμνασίου & Λυκείου, λειτούργησε με την εθελοντική εργασία 16 εκπαιδευτικών και έδωσε μεγάλη ανάσα το εισόδημα των συναδέλφων μας και κυρίως όσων βρίσκονται στη δυσμενέστερη κατάσταση από όλους μας, δηλαδή τους άνεργους.

 

2η καμπάνια: «Μην αφήσουμε την κρίση να καταστρέψει το μέλλον των παιδιών μας»

Η δράση αυτή της Ένωσής σε συνεργασία με τα Τοπικά Παρατήματα βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά την εξεύρεση και το συντονισμό δασκάλων και καθηγητών-Εθελοντών, συνταξιούχων, άνεργων και εργαζόμενων οι οποίοι προσφέρουν δωρεάν μαθήματα σε μαθητές που στην οικογένειά τους είναι ο ένας γονέας ή και οι δύο άνεργοι γονείς. Τα μαθήματα αφορούν μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου.

Στόχος είναι η οικονομική ελάφρυνση των νοικοκυριών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα οικονομικά βάρη της ενισχυτικής διδασκαλίας (φροντιστηρίων).

 

3η καμπάνια: «Συλλέγουμε υπογραφές και αντιστεκόμαστε: Το νερό είναι δημόσιο αγαθό, όχι εμπόρευμα»!

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στηρίζει το σκοπό και το περιεχόμενο της καμπάνιας που προωθεί η ΟΜΕ – ΕΥΔΑΠ στην προσπάθειά της να διασωθεί ο χαρακτήρας του νερού ως ζωτικό δημόσιο αγαθό.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι:

  1. Όλοι οι ζώντες οργανισμοί χρειάζονται νερό
  2. Το ασφαλές πόσιμο νερό είναι ζωτικής σημασίας
  3. Η πρόσβαση στο νερό είναι θεμελιώδες δικαίωμα όλων των πολιτών

Τα αγαθά που έχουν άμεση σχέση με την επιβίωση του ανθρώπου δεν επιτρέπεται να υπόκεινται στους κανόνες της εμπορίας και δεν πρέπει να αποτελούν πηγή κερδών!

Η ιδιωτικοποίηση του νερού δεν είναι μόνο ελληνικό πρόβλημα αλλά πανευρωπαϊκό. Έτσι, η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Συνδικάτων Δημοσίων Υπηρεσιών – που στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ – αποφάσισε να προβεί στη συλλογή 1εκ. υπογραφών υπέρ της ύδρευσης ως ανθρώπινου δικαιώματος. Πολίτες όλης της Ευρώπης κινητοποιούνται και μαζεύουν υπογραφές, ώστε να ακουστεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ένα ηχηρό «ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης του νερού», το οποίο έχει τεθεί στο στόχαστρο, στο όνομα της απελευθέρωσης των αγορών και του ανταγωνισμού.

Explore
Drag