Καμπάνιες 2010

Κατά το έτος 2010 διοργανώθηκε καμπάνια με γενικό τίτλο «Συμμαχία κατά της Ακρίβειας». Αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ σε συνεργασία με το ΒΗΜΑ FM 99.5.

Καθημερινά και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από το ραδιοφωνικό σταθμό προβάλλονται επαγγελματίες, έμποροι και όλες οι επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χαμηλότερες τιμές, προσφέροντας έκπτωση στους καταναλωτές στη δύσκολη αυτή περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Συνολικά διεξάγονται τέσσερις καμπάνιες:

  1. Συμμαχία κατά της ακρίβειας: Περιλαμβάνει όσες Επιχειρήσεις, εμπόρους, καταστηματάρχες επιθυμούν να γίνουν μέλη της συμμαχίας με μια μοναδική προϋπόθεση:

Να προχωρούν σε εκπτώσεις στις τιμές των προϊόντων τους, σε όσους πελάτες διαθέτουν:

  • Κάρτα Ανεργίας
  • Κάρτα Πολυτέκνων
  • Φοιτητικό Πάσο
  • Κάρτα ατόμων με αναπηρία
  1. Καλοκαιρινή συμμαχία κατά της Ακρίβειας: Περιλαμβάνει επιχειρηματίες από το χώρο του τουρισμού, ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων όλων των ειδών και κατηγοριών, ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων κάθε είδους, οι οποίοι προχωρούν σε προσφορές σε όσους πελάτες ζητήσουν να κάνουν χρήση των ειδικών προσφορών της Καλοκαιρινής Συμμαχίας.
  2. Σχολική Συμμαχία κατά της ακρίβειας : Επιχειρηματίες από το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, όλων των ειδών και κατηγοριών, αλλά και εμπόρους βιβλίων και σχολικών προϊόντων, ελευθεροεπαγγελματίες καθηγητές και δασκάλους, οι οποίοι προχωρούν σε προσφορές και εκπτώσεις για όσο το δυνατό περισσότερους μαθητές ή σπουδαστές κατά τη νέα σχολική περίοδο.
  3. Συμμαχία για την Υγεία: Περιλαμβάνει Γιατρούς κάθε ειδικότητας, ιδιωτικές κλινικές και θεραπευτήρια, διαγνωστικά κέντρα και κάθε άλλο επαγγελματία ή επιχειρηματία του χώρου της Υγείας, οι οποίοι προσφέρουν τις υπηρεσίες των επιχειρήσεων τους σε καλύτερες τιμές ή και δωρεάν, σε όσο το δυνατό περισσότερους πολίτες. Στόχος: η καλύτερη πρόσβαση στις υπηρεσίες Υγείας και η προώθηση της πρόληψης.

Ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων που συμμετέχουν ανέρχεται σε περισσότερες από τρεις χιλιάδες διακόσιες (3,200) επιχειρήσεις

  1. Καλοκαιρινή Καμπάνια: Την Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010 ξεκίνησε η εκστρατεία ενημέρωσης της Νομαρχίας Πειραιά με σύνθημα «Μην αφήσεις την άγνοια να σου χαλάσει τις διακοπές».

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με επικεφαλής την πρόεδρό της, Ιωάννα Καρανδινάκη, μαζί με τα κλιμάκια της Νομαρχίας Πειραιά και τις αντιπροσωπείες άλλων καταναλωτικών οργανώσεων, διένειμαν στους επιβάτες της ακτοπλοΐας τον οκτασέλιδο οδηγό διακοπών που εκδόθηκε μετά από συνεργασία των παραπάνω φορέων. Η διανομή του οδηγού φυσικά συνοδεύτηκε και από προφορική ενημέρωση των ταξιδιωτών σε σχέση με ό,τι τους αφορά ως ταξιδιώτες – καταναλωτές.

Ο «Οδηγός Διακοπών για Κερδισμένους Ταξιδιώτες» περιέχει χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες που αναζητούν οι ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια των θερινών τους διακοπών. Συγκεκριμένα, ο ταξιδιώτης ενημερωνόταν για τους βασικούς κανόνες που αφορούν σε καταστήματα εστίασης, τα δικαιώματά του που απορρέουν από την νομοθεσία για τα ακτοπλοϊκα ταξίδια, τα προϊόντα κυλικείων που υπάγονται στην αγορανομική διάταξη και τέλος για τη διαμονή του σε ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα δωμάτια.

  1. Σχολική Καμπάνια: Διανομή Εντύπου με τίτλο: «Η γνώση των παιδιών μας, η δύναμη που μας ενώνει», το οποίο περιλαμβάνει χρήσιμες συμβουλές προς γονείς και μαθητές για τη σχολική ζωή των μαθητών και διανεμήθηκε σε όλη την Ελλάδα από τα Εργατικά Κέντρα την ημέρα της έναρξης του σχολικού έτους 2010-2011, την 13η Σεπτεμβρίου 2010.
Explore
Drag