
Συμμετοχή της ΕΕΚΕ σε συνάντηση 14 ενώσεων καταναλωτών για το μέλλον της βιολογικής γεωργίας
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) συμμετείχε σε εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη, με αντικείμενο το μέλλον της βιολογικής γεωργίας και κατανάλωσης στην Ευρώπη. Στο εργαστήριο συμμετείχαν 14 ενώσεις καταναλωτών από 11 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Ρουμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, το Βέλγιο,