SIGN

 


                          


Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας (SIGN)


Το SIGN είναι ένα έργο στο οποίο συμμετέχουν οκτώ οργανώσεις καταναλωτών σε οκτώ χώρες: Ιταλία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Ισπανία, Ρουμανία, Κροατία, Λετονία και Λιθουανία. Στόχος του είναι να αυξήσει την αντίληψη των νέων καταναλωτών σχετικά με την αξία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.


Έχει τρεις συγκεκριμένους στόχους:


1) τον εντοπισμό και την αποδόμηση αρνητικών στάσεων απέναντι στα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας


2) την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών – ιδίως των νέων – σχετικά με τους λόγους προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας


3) την ενδυνάμωση των καταναλωτών να κάνουν τις σωστές επιλογές, ειδικά όταν αγοράζουν ψηφιακά προϊόντα


Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης βασίζεται σε μια αμφίδρομη προσέγγιση: οι νέοι καταναλωτές γνωρίζουν την αξία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και γίνονται οι κύριοι φορείς για την υλοποίηση της εκστρατείας ευαισθητοποίησης. Οι νέοι καταναλωτές καλούνται να λάβουν μέρος σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό αναρτώντας τα πρωτότυπα έργα πολυμέσων τους (σχετικά με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και την οικονομική και κοινωνική σημασία της προστασίας τους) στη βιβλιοθήκη πολυμέσων στον ιστότοπο του έργου. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες πρέπει να απαντήσουν σε μια διαδικτυακή έρευνα σχετικά με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.


Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστοτόπο του έργου: https://project-sign.eu/about-the-project/?lang=el