Κοινή ανακοίνωση εξέδωσαν η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, μέσω της οποίας γνωστοποιούν ότι διεξάγουν καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, εκφράζοντας παράλληλα την αντίθεσή τους στις νέες ρυθμίσεις που την επιτρέπουν.
Αναλυτικά, στη σχετική ανακοίνωση:
Η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ) και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ), εκφράζοντας την αντίθεσή τους στις νέες ρυθμίσεις οι οποίες επιτρέπουν τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, διεξάγει καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο: «Κυριακή Κλειστά! Δεν Ψωνίζω – Δε Δουλεύω!»
Η σχετική ρύθμιση, δεν έχει πράγματι τον εκσυγχρονιστικό χαρακτήρα τον οποίο η Κυβέρνηση παρουσιάζει. Είναι άλλη μια δικαιολογία καταπάτησης εργασιακών δικαιωμάτων, σταδιακής εξαφάνισης μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των πολυεθνικών και μεγάλων επιχειρήσεων.
Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε και να κινητοποιήσουμε τους καταναλωτές και πολίτες, ώστε να σκεφτούν όλες τις παραμέτρους αυτής της ρύθμισης, σε προσωπικό, εργασιακό και κοινωνικό επίπεδο και να απέχουν από αγορές την Κυριακή, δηλώνοντας έτσι και οι ίδιοι την αντίθεσή τους.
Σκοπός μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τον κάθε πολίτη να καταλάβει ότι εκείνος έχει τη δύναμη της απόφασης και της επιλογής και δεν είναι έρμαιο των εκάστοτε αποφάσεων, ειδικά όταν αυτές πλήττουν τα συμφέροντά του.
Καλούμε τους καταναλωτές να απέχουν από αγορές την Κυριακή και να παρακολουθούν αλλά και να στηρίζουν τη Δράση μέσω των ιστοσελίδων μας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου θα μπορούν και να ενημερώνονται για σχετικά θέματα.
Καλούμε τους καταστηματάρχες να πάρουν θέση, μην ανοίγοντας το κατάστημά τους την Κυριακή.
Η συμμετοχή καθενός από εμάς είναι πολύτιμη, ώστε να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στη σταδιακή κατάργηση της κυριακάτικης αργίας, η οποία θα επιφέρει πλήγμα στα δικαιώματα των εργαζομένων, αλλά και στη λειτουργία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
Μήπως τελικά το κόστος αυτών των εξελίξεων για την κοινωνία, θα είναι μεγαλύτερο απ’ ότι το όφελος; Μήπως δεν είναι η έλλειψη χρόνου που μας κρατά μακριά από τις αγορές;
Ας το σκεφτούμε λοιπόν λίγο καλύτερα πριν κάνουμε τις αγορές μας την Κυριακή…