Μέσα σε όλο αυτό τον κυκεώνα των αυξήσεων, που το καταναλωτικό κοινό, μουδιασμένο παρακολουθεί σε καθημερινή βάση να του απομυζούν τις οικονομίες υπάρχει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας για να μας ενημερώνει για τα δικαιώματα που έχουμε και σε πολλές περιπτώσεις να μας υπερασπίζεται.
Με αφορμή την νέα αύξηση που θα δούμε στους λογαριασμούς της ΔΕΗ η πρόεδρος κυρία Καρανδινάκη Ιωάννα μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 95,1 για το νέο αδικαιολόγητο χαράτσι.
Επίσης εξήγησε που αναφέρεται η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας:
Ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, βελτίωση της καταναλωτικής συνείδησης, υπεύθυνη καταναλωτική συμπεριφορά
Εκμάθηση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των καταναλωτών και
Εκπαίδευση και κατάρτιση των στελεχών, του προσωπικού και των μελών των καταναλωτικών οργανώσεων
Έλεγχος της υγιεινής και ασφάλειας των προϊόντων και των υπηρεσιών
Αξιολόγηση της σχέσης ποιότητας / τιμής των προϊόντων και των υπηρεσιών
Υποβοήθηση των καταναλωτών στην επιλογή των προϊόντων που αγοράζουν και των υπηρεσιών που προμηθεύονται μέσω της συνεχούς ενημέρωσής τους
Στοχευμένη κατεύθυνση της ενεργούς ζήτησης των καταναλωτών προς τα φθηνά και ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες
Αποκλεισμός των προϊόντων παιδικής, υποχρεωτικής και παράνομης εργασίας καθώς και των επιχειρήσεων που δεν είναι φιλικές προς το περιβάλλον
Προστασία των καταναλωτών χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος καταχρηστικές και κερδοσκοπικές πρακτικές των προμηθευτών
Διαφύλαξη του καταναλωτή από την αισχροκέρδεια και εξαπάτηση των κακόβουλων προμηθευτών
Υποστήριξη των καταναλωτών στις διενέξεις με τους προμηθευτές σε πραγματικό χρόνο
Διαχείριση των καταγγελιών των καταναλωτών και υποβολή συλλογικών αγωγών
Παρακολούθηση των προμηθευτών, αξιολόγηση του βαθμού της καταναλωτικής εξυπηρέτησης και ενημέρωση των καταναλωτών
Κατάρτιση του προσωπικού των επιχειρήσεων στο λιανικό εμπόριο και τις υπηρεσίες στην ορθή εξυπηρέτηση των καταναλωτών
Συνεργασία των καταναλωτικών ενώσεων με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις