Στη συνέντευξη παρευρέθηκαν η πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος Ιωάννα Καρανδινάκη καθώς κι ο πρόεδρος του τοπικού τμήματος της Ένωσης Βασίλης Χαλαστάρας. Η νέα εφαρμογή ενημερώνει τον ταξιδιώτη στην Ελλάδα, για τα δικαιώματά του στις αγορές, τα ακτοπλοϊκά , αεροπορικά ταξίδια, τα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα τέλη περιήγησης, τη διαμονή του σε ξενοδοχεία, το συνάλλαγμα κ.ά. ενώ παρουσιάζει απλά και κατανοητά το νομικό πλαίσιο που διέπει τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού (μετακινήσεις, διαμονή, διατροφή, αγορές, κ.λπ.) Επίσης η εφαρμογή, περιέχει τηλεφωνικό κατάλογο τουριστικών υπηρεσιών (Αεροδρόμια, Λιμάνια, Τουριστική Αστυνομία, Πρεσβείες κ.ά.) που έχει ενσωματωθεί στην εφαρμογή με όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, διευθύνσεις, e-mail, url).Η εφαρμογή, είναι χωρισμένη σε ενότητες και υπό ενότητες (Αεροπορικά Ταξίδια, Ακτοπλοϊκά Ταξίδια, Μετακίνηση με Ταξί, Διαμονή σε Ξενοδοχεία κ.ά.), παρέχοντας πολλαπλές χρήσεις. Την πρώτη ημέρα παρουσίασης η εφαρμογή «κατέβηκε» από 2.500 χρήστες, ενώ ήδη έχουν αποσταλεί τα πρώτα ερωτήματα. Ο πρόεδρος του ΕΚΒ Θαν. Παπαδημόπουλος ανέφερε ότι το ΕΚΒ αγκαλιάζει αυτή την νέα εφαρμογή και πρωτοβουλία της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, που στόχο έχει την εξυπηρέτηση πολιτών και ταξιδιωτών, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη να αποκτήσουν όλοι καταναλωτική συνείδηση. Η κ. Καρανδινάκη, ανέφερε ότι η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, λειτουργεί από το 2009 και ανήκει στην ΓΣΕΕ. «Η κρίση μας οδήγησε να δραστηριοποιηθούμε και σε άλλους ορίζοντες για την προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτικού κοινού» είπε και πρόσθεσε ότι η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας έχει προτείνει να ενταχθεί στα σχολεία μάθημα για την αγωγή του καταναλωτή. Σύμφωνα με την κ. Καρανδινάκη, έχει εγκατασταθεί στην ελληνική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον, ενώ ενδιαφέρον έχουν δείξει κι άλλες πρεσβείες παγκοσμίως. Υπάρχει σε έντυπη μορφή, σε μορφή braille, σε ηχητική μορφή και στη νοηματική. Χρησιμοποιείται από όλα τα Υπουργεία στην Ελλάδα, ενώ είναι προσαρμοσμένη να παρέχει πληροφορίες σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, ευρωπαϊκή νομοθεσία και κοινοτικές οδηγίες. Από την πλευρά της η Ντίνα Ζωγάκη, αναφέρθηκε στην τεχνική περιγραφή της εφαρμογής. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε δύο γλώσσες στα Ελληνικά και στα Αγγλικά και σχεδιασμένη για συσκευές ANDROID και iOS (μέσω appstore και googlplay) και περιλαμβάνει τηλεφωνικό κατάλογο, ο οποίος διαθέτει όλες τις επαφές των τουριστικών υπηρεσιών (Αεροδρόμια, Λιμάνια, Τουριστική Αστυνομία, Πρεσβείες κ.ά.), με στοιχεία επικοινωνίας, όπως, διευθύνσεις, e-mail και url. Η λειτουργία αυτή, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να καλεί από το κινητό του με απευθείας κλήση μέσω του app, με τους ενσωματωμένους χρόνους ομιλίας του προγράμματος κινητής τηλεφωνίας που έχει επιλέξει. Ο χρήστης μπορεί να στείλει ηλεκτρονική αίτηση μέλους στην ΕΕΚΕ, μήνυμα έκτακτης ανάγκης και να υποβάλει άμεσα το ερώτημα ή την καταγγελία του. Επίσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, έχει τη δυνατότητα αποστολής ενός μηνύματος S.O.S., στο οποίο κατά την αποστολή του, στις επαφές της προτίμησής του, συμπεριλαμβάνονται και οι συντεταγμένες του με GPS Tracking.
H εφαρμογή “Traveler Rights GR” από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος