Σειρά παρεμβάσεων για τα δικαιώματα των πολιτών, μέσα στο 2017 προετοιμάζει η ένωση εργαζομένων καταναλωτών Ελλάδας – ΕΕΚΕ.
Συγκεκριμένα η ΕΕΚΕ αφού κάνει μία αναλυτική περιγραφή της κατάστασης που βιώνουν οι εργαζόμενοι, ανακοινώνουν ότι στοχεύουν σε νέες δράσεις για το 2017. Για να γίνουν πιό συγκεκριμένες, οι δράσεις αυτές, ζητούν από τους εργαζόμενους – καταναλωτές να πουν τη δικιά τους ιστορία. Έτσι θα βοηθηθούν ώστε ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας «να διεκδικήσει τα δικαιώματα του, αυτά που του στέρησαν, αυτά που του απέκρυψαν, αυτά που δικαιούται».
Και η ΕΕΚΕ αναφέρει: «Είδες στο λογαριασμό του τηλεφώνου σου παράλογες χρεώσεις; Αγόρασες ποτέ ένα ελαττωματικό προϊόν και δεν σου το επισκεύασαν; Ζήτησες να υπαναχωρήσεις από μία τραπεζική σύμβαση και σου το αρνήθηκαν;
Πες μας τη δική σου ιστορία, το καταναλωτικό σου πρόβλημα, τη διαμάχη σου με ένα προμηθευτή, το αίτημα σου, και εμείς-με τη δική σου εντολή- θα σε βοηθήσουμε να το φέρεις εις πέρας.
Οι καταναλωτικές καμπάνιες του 2017 της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών θα είναι πλέον δική σου απόφαση.
Επικοινώνησε μαζί μας:
Μέσω τηλεφώνου στο 210-8817730
Μέσω της ιστοσελίδας μας www.eeke.gr
Μέσω e-mail: info@eeke.gr
Μέσω του facebook: www.facebook.com/enosikatanaloton/
Για το νέο έτος η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας εύχεται υγεία και ευτυχία σε κάθε πολίτη αυτής της χώρας βάζοντας ως πρωταρχικό στόχο για το 2017 το τρίπτυχο του καταναλωτή που συμμετέχει-ενημερώνεται –παρεμβαίνει! Καλή χρονιά σε όλους!!».