Απροστάτευτοι οι καταναλωτές απέναντι στις καταχρηστικές πρακτικές των εταιρειών του τομέα των τηλεπικοινωνιών

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας καθημερινά γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών τόσο έγγραφων όσο και τηλεφωνικών από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Οι καταγγελίες αφορούν:

  1.  Παράνομες χρεώσεις στους λογαριασμούς
  2. Ελλιπείς υπηρεσίες
  3. Έναρξη συμβολαίου με έκδοση μηνιαίου λογαριασμού σε λιγότερο από δέκα ημέρες από την έναρξη της σύνδεσης
  4.  Ελλιπή και αόριστη προφορική ενημέρωση των υποψηφίων πελατών σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις των εταιρειών
  5.  Ασάφειες, αοριστίες και γενικά καταχρηστικούς όρους στις συμβάσεις
  6.  Τηλεφωνικές προσφορές και τηλεφωνικά συμβόλαια για την αλλαγή παρόχου με απόκρυψη της χρέωσης τελών σύνδεσης ή τελών διακοπής συμβολαίου
  7. Αργοπορημένη ανταπόκριση ή και άρνηση σε αίτημα έκδοσης αναλυτικής κατάστασης οφειλών
  8. Οχλήσεις από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για μικροποσά
  9.  Επανειλημμένες τηλεφωνικές οχλήσεις για ενημέρωση προσφορών σε ώρες κοινής ησυχίας

    Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με επιστολή της καλεί την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή να προστατέψει τα δικαιώματα των καταναλωτών λαμβάνοντας δραστικά μέτρα για την παύση των καταχρηστικών πρακτικών στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.