ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Με μία ακόμα επιτυχή και επωφελή για τον καταναλωτή κατάληξη, ολοκληρώθηκε η διαχείριση της υπόθεσης που ανέλαβε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας. Συγκεκριμένα, πρόσφατα έλαβε και διαχειρίστηκε καταγγελία καταναλωτή, κατά γνωστής μεγάλης πανελλαδικής αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών, η οποία αφορούσε ελαττωματικό προϊόν και συγκεκριμένα κινητό τηλέφωνο του οποίου η χρήση ήταν προβληματική.

Ο καταναλωτής παρήγγειλε και παρέλαβε από το κατάστημα ένα κινητό τηλέφωνο smartphone, αξίας 359,10 €, καταβάλλοντας το τίμημα των 221,90 €, λόγω εκπτωτικού κουπονιού. Από την παραλαβή του όμως και μετά, εμφανίστηκαν μια σειρά από προβλήματα για τα οποία ο καταναλωτής παραπονέθηκε στην πωλήτρια εταιρεία. Παρά το ότι υπήρξε αντικατάσταση των ελαττωματικών μερών (οθόνης κλπ.), τα προβλήματα συνεχίστηκαν και το επόμενο διάστημα. Ο καταναλωτής απευθύνθηκε πολλές φορές στο κατάστημα, παραδίδοντας το τηλέφωνο για επισκευή και τελικά ζήτησε την αντικατάσταση του κινητού τηλεφώνου με καινούργιο, αφού, παρά τις επισκευές που έγιναν,  αυτό δεν είχε την ικανοποιητική απόδοση που υποσχόταν ο κατασκευαστής. Σημειωτέον ότι η διετής εγγύηση της συσκευής είχε ήδη παρέλθει κατά το χρονικό διάστημα που η συσκευή βρισκόταν στο Τεχνικό τμήμα της εταιρείας.

Ο καταναλωτής, απευθύνθηκε άμεσα στην Ε.Ε.Κ.Ε., ζητώντας την παρέμβαση μας. Με τη διαμεσολάβησή μας και αφού επισημάνθηκε στην εταιρεία πώλησης ηλεκτρικών ειδών η προφανής παράβαση του νόμου για την προστασία των καταναλωτών και του Αστικού Κώδικα, η εταιρεία δέχθηκε να αποζημιώσει τον καταναλωτή για το ελαττωματικό προϊόν, χορηγώντας του ισόποση πίστωση για αγορά οποιουδήποτε ηλεκτρικού είδους επιθυμούσε,  χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση ή άλλη υποχρέωση από πλευράς του καταναλωτή.

Έως σήμερα, η Ε.Ε.Κ.Ε.,  έχει διαχειριστεί πληθώρα καταγγελιών που αφορούν τον τομέα Προϊόντα-Υπηρεσίες. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αυτής της κατηγορίας, αφορούν ελαττωματικά προϊόντα, αγγίζοντας το εντυπωσιακό ποσοστό του 62,8% των συνολικών καταγγελιών της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Η Ε.Ε.Κ.Ε ενημερώνει  τους καταναλωτές, σχετικά με τα δικαιώματα τους σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων ώστε να μην αισθάνονται απροστάτευτοι και να διεκδικούν τα δικαιώματά τους όταν χρειάζεται. Σε περίπτωση που αγοράσετε ελαττωματικό προϊόν, έχετε εναλλακτικά, τα παρακάτω  δικαιώματα:

  • Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο
  • Να ζητήσετε μείωση του τιμήματος
  • Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση

Συμβουλευτείτε το Αλφαβητάρι του Καταναλωτή: https://eeke.gr/drasis/to-alfavitari-tou-katanaloti/

Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήματα ή καταγγελίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:

Μοιράσου το: