FAQ
Τι είναι το Traveler Rights GR app;
Το application Traveler Rights GR της Ε.Ε.Κ.Ε. αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για Έλληνες και ξένους τουρίστες στην Ελλάδα. Παρουσιάζει απλά και κατανοητά τα σημαντικότερα δικαιώματα των ταξιδιωτών, παρέχει πρόσβαση σε χρήσιμες τηλεφωνικές επαφές και προσφέρει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας και υποστήριξης
Γιατί να αποκτήσω το mobile application Traveler Rights GR;
- Κάνει το ταξίδι στην Ελλάδα εύκολη υπόθεση
- Ενημερώνει απλά και κατανοητά για τα δικαιώματά του ταξιδιώτη-καταναλωτή
- Δίνει τη δυνατότητα άμεσης υποστήριξης σε περίπτωση που παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα
- Περιλαμβάνει κατάλογο στοιχείων επικοινωνίας τουριστικών υπηρεσιών απαραίτητων για τον ταξιδιώτη, όπως, αεροδρόμια, λιμάνια, πρεσβείες κ.λπ.
Τι πληροφορίες λαμβάνω μέσω του app;
Το app παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών – καταναλωτών κατά τη μεταφορά τους στη χώρα (ταξίδια με αεροπλάνο-πλοίο-τρένο-λεωφορείο) αλλά και κατά τη διαμονή τους (διαμονή σε ξενοδοχεία-διατροφή-αγορές-μετακίνηση με ταξί κ.λπ.) καθώς επίσης και χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές. Θα βρείτε επίσης κατάλογο χρήσιμων τηλεφώνων (αεροδρόμια, λιμάνια, πρεσβείες κ.λπ.) . Ταυτόχρονα περιλαμβάνει και πολλές ακόμα χρήσιμες λειτουργίες.
Ποιες άλλες λειτουργίες παρέχει το app;
Το Traveler Rights GR εκτός από πλήρη και κατανοητή ενημέρωση των ταξιδιωτών για τα δικαιώματά τους και κατάλογο χρήσιμων τηλεφώνων, προσφέρει και άλλες σημαντικές λειτουργίες για τον ταξιδιώτη. Συγκεκριμένα, μέσω του app οι ταξιδιώτες μπορούν να αποστείλουν άμεσα μήνυμα S.O.S. με ταυτόχρονη αποστολή των συντεταγμένων της τοποθεσίας τους, σε περίπτωση που βρίσκονται σε κίνδυνο, μπορούν να υποβάλουν κάποιο ερώτημα ή καταγγελία σε περίπτωση που δεν κατάφεραν να επιλύσουν ένα πρόβλημα μόνοι τους και να γίνουν μέλη της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας
Ποιες συσκευές Smartphone Υποστηρίζονται από το App
Το app υποστηρίζεται από συσκευές Android και IOS
Πως μπορώ να «κατεβάσω» το Traveler Rights GR App;
Εάν έχετε Android Smartphone μπορείτε να το κατεβάσετε από το Play Store ενώ εάν έχετε iPhone από το App Store κάνοντας μία απλή αναζήτηση το «Traveler Rights GR»
Τι τηλέφωνα μπορώ να βρω;
Στο app, θα βρείτε τηλεφωνικούς αριθμούς τουριστικών υπηρεσιών (αεροδρόμια, ΚΤΕΛ, λιμεναρχεία, σταθμοί τρένων, Πρεσβείες, Τουριστική Αστυνομία, τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης) τους οποίους μπορείτε να καλείτε αυτόματα.Εκτός των τηλεφωνικών αριθμών υπάρχουν και άλλα στοιχεία όπως διευθύνσεις, websites και e-mail
Έχει κάποιο κόστος η απόκτηση του Traveler Rights GR App;
Όχι. Το Traveler Rights GR App εγκαθίσταται δωρεάν.
Ποιες είναι αναλυτικά οι πληροφορίες που μπορώ να αναζητήσω στο app;
Μέσω του app μπορείτε πληροφορηθείτε τα δικαιώματα κατά τη μεταφορά σας στη χώρα (ταξίδια με αεροπλάνο-πλοίο-τρένο-λεωφορείο) αλλά και κατά τη διαμονή σας (διαμονή σε ξενοδοχεία-διατροφή-αγορές-μετακίνηση με ταξί κ.λπ.) καθώς επίσης και χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές. Θα βρείτε επίσης κατάλογο χρήσιμων τηλεφώνων.
Σε πόσες γλώσσες έχει σχεδιαστεί?
Το app είναι σχεδιασμένο σε δύο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά
Είναι άμεσα αντιληπτές οι πληροφορίες από κάθε καταναλωτή;
Τα δικαιώματα με βάση τη νομοθεσία, παρουσιάζονται με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε η γνώση να είναι προσιτή από κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη.
Είναι απαραίτητο να είμαι συνδεδεμένος στο Internet για να χρησιμοποιήσω το app;
Οι πληροφορίες του app είναι προσβάσιμες και όταν είστε εκτός δικτύου. Για κάποιες λειτουργίες όμως, όπως η αποστολή ερωτήματος ή μηνύματος SOS, απαιτείται η σύνδεση της συσκευής σας στο Internet.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με έναν προμηθευτή- μία εταιρεία, μπορείτε να με βοηθήσετε;
Μία από σημαντικότερες λειτουργίες του app είναι η άμεση επαφή μαζί μας. Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να βρείτε λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μπορείτε να πλοηγηθείτε στη λειτουργία «Καταγγελίες» και να επικοινωνείτε μαζί μας, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα, όπου μπορείτε να περιγράψετε το πρόβλημά σας. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Η αποστολή καταγγελίας έχει κάποιο κόστος;
Η αποστολή ενός ερωτήματος και η απάντηση του δεν επισύρει κάποιο κόστος. Σε περίπτωση όμως που η καταγγελία σας χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση, διαχείριση από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας και διαβίβαση σε αρμόδιους φορείς, θα πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη και να καταβάλετε τη συμβολική, μηνιαία εισφορά σας.
Γιατί να γίνω μέλος στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας
Τα μέλη της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:
- Ενημερώνονται για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως καταναλωτές
- Πληροφορούνται για κάθε εξέλιξη σε καταναλωτικά ζητήματα
- Έχουν νομική υποστήριξη στο διακανονισμό των οφειλών τους με τις Τράπεζες
- Υποβάλλουν αναφορές και καταγγελίες για κάθε παραπλανητική και καταχρηστική πρακτική των προμηθευτών
- Απευθύνονται στην ΕΕΚΕ για να επιλύσουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις καθημερινές τους συναλλαγές
Υπάρχει κάποια οικονομική επιβάρυνση στην αίτηση μέλους;
Ναι. Η εγγραφή νέου μέλους ή η ανανέωση της συνδρομής, καθορίζεται ως εξής:
- Εγγραφή νέου μέλους : τρία ευρώ (3,00€)
- Μηνιαία συνδρομή μέλους: ένα ευρώ (1,00€)
- Συνολική ετήσια συνδρομή νέου μέλους: δεκαπέντε ευρώ (15,00€)
- Συνολική ετήσια ανανέωση συνδρομής : δώδεκα ευρώ (12,00€)
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τη συνδρομή μου;
Η εγγραφή ή η συνδρομή μπορεί να κατατεθεί στον ακόλουθο λογαριασμό:
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
- ΙΒΑΝ: GR240 110 118 00000 118 296 038 90
- SWITCH CODE: ETHNGRAA
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης, ώστε να εκδώσουμε και να σας αποστείλουμε τη σχετική απόδειξη.
Εάν υποβάλω αίτηση μέλους και μετά αλλάξω γνώμη, μπορώ να διαγραφώ;
Ναι. Μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή, με την αποστολή αιτήματος διαγραφής από μέλος της Ε.Ε.Κ.Ε.
Τι είναι το μήνυμα SOS και πώς λειτουργεί?
Η εφαρμογή, σας δίνει τη δυνατότητα να αποστείλετε άμεσα μήνυμα S.O.S, με ταυτόχρονη αποστολή των συντεταγμένων της τοποθεσίας σας, σε περίπτωση που βρίσκεστε σε κίνδυνο ή κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Υπάρχει ήδη πρότυπο μήνυμα, για ταχεία αποστολή και εξοικονόμηση χρόνου. Προκειμένου ο παραλήπτης να λάβει τις συντεταγμένες σας, ενεργοποιείστε τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας και την υπηρεσία τοποθεσίας
Μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που καταχωρώ προκειμένου να εγγραφώ ως μέλος ή να υποβάλω καταγγελία;
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών, επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα μόνο στο βαθμό που είναι απαραίτητο για την εξυπηρέτησή σας και για την ορθή διαχείριση των καταγγελιών (τήρηση αρχείου μελών και αρχείου καταγγελιών, επικοινωνία με τα μέλη όταν είναι απαραίτητο), τηρώντας τη σχετική νομοθεσία και σεβόμενη την αρχή προστασίας της προσωπικότητας και της ιδιωτικής ζωής. Δε μεταβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους, χωρίς τη δική σας συγκατάθεση. Πριν διαβιβάσει καταγγελίες σε τρίτους αποδέκτες, θέτει ως προϋπόθεση την έγγραφη εξουσιοδότησή σας