Ο πληθυσμός των ανέργων όλο και αυξάνεται. Από το Σεπτέμβριο του 2010 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 προστέθηκαν 230.000 άνεργοι, σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία. Τα ανεπίσημα είναι δυστυχώς τραγικότερα.
Εάν στην καλύτερη των περιπτώσεων κάποιος παραμένει στην εργασία του, τα χαράτσια, οι φόροι, οι μειώσεις μισθών, η αύξηση της φορολογίας των μισθωτών, οι έκτακτες εισφορές εξανεμίζουν το όποιο εισόδημα.
Και όμως…στη χώρα των θαυμάτων της Τρόϊκα, ο πληθωρισμός συνεχίζει να κινείται ανοδικά!!
Θα πίστευε κανείς ότι οι παράγοντες της αγοράς μπροστά στην οικονομική κρίση και την υποτονική ζήτηση που υπάρχει θα μείωναν τις τιμές τους. Όμως όχι! Οι παράγοντες διαμόρφωσης των τιμών της αγοράς έκριναν (;) ότι υπάρχει διαθέσιμο εισόδημα και αγοραστική δύναμη στους Έλληνες καταναλωτές και έτσι αύξησαν τον πληθωρισμό το μήνα Νοέμβριο του 2011 κατά 2,9%.
Και….άκουσον – άκουσον…υπήρξε αύξηση του τομέα «διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά» κατά 3,8% κυρίως λόγω αύξησης τιμών στα νωπά φρούτα, τα νωπά λαχανικά, τα δημητριακά, τα ψάρια…δηλαδή στα προϊόντα που παράγουμε εμείς και τα οποία στα σούπερ μάρκετ πόλεων του εξωτερικού θα τα βρούμε φθηνότερα από τον τόπο παραγωγής τους.
Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και την αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ κατά 12% (όπως φαίνεται να καταλήγουν οι υπεύθυνοι) για το έτος 2012, τότε ο Έλληνας καταναλωτής βιώνει ένα διαρκές ηλεκτροσόκ!
Προτάσεις για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού και τη μείωση των τιμών, έχουμε καταθέσει πολλές φορές στους αρμόδιους.
Όταν όμως επιβεβαιώνεται η παροιμία «στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα», τότε οφείλουμε να δυναμώσουμε το κίνημα και τη φωνή των καταναλωτών. Αυτό κάνει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας και καλούμε τους εργαζόμενους, άνεργους και συνταξιούχους καταναλωτές να συστρατευθούν μαζί μας σε ένα αγώνα μείωσης των πραγματικών τιμών χωρίς υποβάθμιση της ποιότητας των προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών.