Ατόπημα!

sales

Προς κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων του Μαΐου και του Νοεμβρίου, προσανατολίζεται το αρμόδιο Υπουργείο σύμφωνα με δημοσιεύματα, με παράλληλη κατάργηση του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές.

Ως προς το δεύτερο, οι καταναλωτές και οι Ενώσεις καταναλωτών έχουμε εκφράσει επανειλημμένα την αντίθεσή μας για την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας και έχουμε σταθεί αλληλέγγυοι στους αγώνες των εργαζομένων του κλάδου.

Δεν μπορούμε όμως παρά να είμαστε κάθετα αντίθετοι στην κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων Μαΐου – Νοεμβρίου και αυτό γιατί οι εκπτωτικές περίοδοι στο «άνοιγμα» της σεζόν και όχι στο «κλείσιμό» της (όπως συμβαίνει με τις παραδοσιακές περιόδους Φεβρουαρίου – Αυγούστου), έχει αποδειχθεί σε διεθνές επίπεδο ότι τονώνουν την αγορά και ευνοούν την αγοραστική κίνηση, τους καταναλωτές αλλά και τις επιχειρήσεις, πολλώ δε μάλλον στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, όπου οι καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις αγορές τους.

Αρκεί να θυμηθούμε ότι σε μεγάλες αγορές Ευρώπης και Αμερικής, πραγματοποιούνται εκπτώσεις ακόμα και μέσα σε εορταστικές περιόδους, όπως αυτή των Χριστουγέννων.

Θα ήταν μεγάλο ατόπημα λοιπόν, η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων, σήμερα που θα πρέπει να συμβεί το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή να στηριχθούν ακόμα περισσότερο με ευθύνη και των παραγόντων της αγοράς.

Μοιραστείτε το:Print this pageShare on FacebookShare on Google+Email this to someone