Άμεση Δικαίωση της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας!

Λίγα εικοσιτετράωρα μετά το Δελτίο τύπου της 4ης Ιουνίου 2015 της Ένωσής μας για τις διαφημίσεις των κάθε λογής περίεργων σκευασμάτων τα οποία φτάνουν ακόμα και να διεγείρουν και να «ρίχνουν» ερωτικά μια γυναίκα και η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ανακάλυψε την προώθηση βλαβερού σκευάσματος που υποσχόταν γρήγορο αδυνάτισμα με σοβαρές παρενέργειες. Για την παραπλάνηση μάλιστα των καταναλωτών, οι υπεύθυνοι κυκλοφορίας του σκευάσματος χρησιμοποίησαν στη διαφημιστική τους καμπάνια τη φωτογραφία γνωστού μοντέλου και τραγουδίστριας εν αγνοία της, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, υπονοώντας ότι χάρη στη χρήση του, η εικονιζόμενη είναι τόσο καλλίγραμμη (βλ. την από 08-06-2015 Ανακοίνωση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με τίτλο: «Εξιχνιάστηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος υπόθεση παράνομης διακίνησης και διάθεσης, μέσω Διαδικτύου, μη εγκεκριμένου φαρμακευτικού σκευάσματος»).

Μια ματιά στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, θα μας αποκαλύψει το όργιο της παραπλάνησης.

Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά σλόγκαν:

  • Σκεύασμα ισοπεδώνει την κοιλιά σαν οδοστρωτήρας.
  • Χάρη σε αυτό (το σκεύασμα) έκτισε τους μυς της χωρίς κανέναν κόπο.
  • 10 χρόνια νεότερη σε 14 μέρες.
  • Οι γιατροί είναι τρομοκρατημένοι. Χιλιάδες άνθρωποι αδυνατίζουν χάρη σε αυτή τη παράξενη μέθοδο.
  • Οι γιατροί το ονόμασαν (το σκεύασμα) το Άγιο Δισκοπότηρο του αδυνατίσματος και από κάτω προφανώς παραπλανητικά το «υπογράφει» η kathimeriniefimerida.com  υπονοώντας προφανώς την εφημερίδα ως στοιχείο εγκυρότητας…..και ο κατάλογος τελειωμό δεν έχει!

Απαιτούμε:

  1. Προστασία της υγείας των καταναλωτών
  2. Δημοσιοποίηση των στοιχείων όσων παραπλανούν, πουλώντας «θαυματουργά» σκευάσματα χωρίς άδεια και αδειάζουν την τσέπη των καταναλωτών εξαπατώντας τους.
  1. Απόδοση ευθυνών και νομικών κυρώσεων σε διαφημιζόμενους αλλά και μέσα που αναπαράγουν παραπλανητικές και επικίνδυνες διαφημίσεις σκευασμάτων.
  2. Καθιέρωση ειδικού θεσμικού πλαισίου που να αποζημιώνει τους καταναλωτές που έπεσαν θύματα της παραπλάνησης των επιτηδείων
  3. Άμεση δραστηριοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους.

Σε κάθε περίπτωση η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας συστήνει στο καταναλωτικό κοινό να προτιμά τους φυσικούς τρόπους αντιμετώπισης αισθητικών προβλημάτων ή άλλων που σχετίζονται με την φυσική κατάσταση του ανθρώπου και μόνο κατ’ εξαίρεση να επιλέγουν ειδικά σκευάσματα, τα οποία αφενός θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε ελεγμένα και εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ και αφετέρου η προσφυγή σε αυτά να λαμβάνει χώρα μόνο κατόπιν υπόδειξης ειδικού ιατρού και με διαρκή ιατρική παρακολούθηση.